Notatnik reklamowy

Wiele firm, organizacji czy urzędów, jak również kandydaci na stanowisko w trakcie kampanii wyborczych pragną jak najlepiej zaprezentować się potencjalnym klientom czy wyborcom. To też ciekawa propozycja - a na pewno bardzo oryginalna - na prezent dla gości ślubnych, gdy imprezę Młodej Parze sponsoruje albo zaszczyci znana marka Doskonałą formą reklamy jest podarowanie gadżetu charakterystycznego dla danego podmiotu. Idealnym pomysłem jest tu na przykład notes z logo firmy czy urzedu albo z innym charakterystycznym wizerunkiem wybranym przez zlecającego.



Taki firmowy notes może być wykreowany w formacie A5 (idealnym nawet do małego plecaka czy torebki) lub także w schemacie A4 (który z łatwością zmieści się w aktówce lub torbie na laptopa). Bardziej ekskluzywną formą zareklamowania się w gronie ewentualnych odbiorców są notatniki czy notesy w skórzanej oprawie, które bardzo elegancko prezentują się podczas różnego rodzaju zebrań czy innych spotkań wysokiego szczebla. Mogą być dołączane np do materiałów podczas szkoleń. Notatniki reklamowe dla firm są dostępne również w wersji codziennej - mogą być zarówno w twardej jak i miękkiej oprawie, w zależności od grupy odbiorców. Zależy to również od ilości zamawianych produktów co wiąże się z budżetem zleceniodawcy. Im więcej egzemplarzy do dystrybucji i im liczniejsza grupa ewentualnych klientów, tym prostsza bywa forma , a ponadto liczba stron notatnika. Jest to również ważny detal w trakcie samego procesu przekazywania takiej formy reklamy do targetowej grupy.
Zobacz: czytaj dalej.