Nie ma chyba zwyklejszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Bez wątpienia nie chodzi tutaj o te małe kalendarzyki kieszonkowe albo do portfela, jedynie o prawdziwe spore kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na cały rok lub kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, ale równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.
Każdy z nas stosuje wszakże kalendarza w takiej, czy innej formie, zatem nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Wielokrotnie firmy zamawiają setki, a dosłownie tysiące takich kalendarz i wręczają je każdemu klientowi, który w czasie przedświątecznym lub noworocznym zrobi zakupy np za określoną kwotę. Takie kalendarze można również wręczać do każdego zakupu albo przykładowo można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować np kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chcielibyśmy w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takim wypadku są bardzo fajnym rozwiązaniem, po to są spore kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie stale zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. O ile firma myśli rozsądnie, to prędzej czy później zainwestuje w kalendarze trójdzielne lub inne i przekona się, że takie gadżety realnie świetnie sprawdzają się w reklamy firmy. Nie ulega wątpliwości, że to odpowiedni pomysł.
Zobacz również: http://www.intello.pl